kontakt
obsługa klienta
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
REFUNDACJA
KLIENT INSTYTUCJONALNY
(APTEKA, SKLEP, DYSTRYBUTOR, INSTYTUCJA OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ, HURTOWNIA, SZPITAL)
REKLAMACJE ILOŚCIOWE
- brak lub nadwyżka produktu w dostawie
- uszkodzenie produktu w dostawie (produkt zgnieciony, rozerwany, mokry)
- niezgodność datoserii produktu w dostawie
- zwrot produktu
REKLAMACJE JAKOŚCIOWE
- wada produktu
- wada opakowania jednostkowego (nieszczelne zamknięcie opakowania)
- niezgodna ilość produktu w opakowaniu jednostkowym
- nieprawidłowy wyrób w opakowaniu jednostkowym
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą w zakresie handlu międzynarodowego w Grupie TZMO prosimy o kontakt
media i prasa
kariera w Grupie TZMO
Firmę tworzą ludzie, dlatego staramy się wybrać pracowników, dla których
praca to nie tylko źródło utrzymania, ale także realizacja własnej pasji.
zgłaszanie naruszeń (tzw. whistleblowing)
Umożliwiamy zgłaszanie naruszeń prawa i regulacji wewnętrznych w poufny i bezpieczny sposób określony przepisami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (tzw. Dyrektywa o sygnalistach).
Wprowadzony w naszej firmie system zgłoszeń wewnętrznych jest istotnym elementem ładu korporacyjnego Grupy TZMO. Stanowi też instrument wspierający realizację polityki społecznej odpowiedzialności biznesu, pomaga w kształtowaniu postaw etycznych i zapewnieniu zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami i standardami Grupy TZMO.
Jeśli chcesz zgłosić naruszenie to koniecznie zapoznaj się z Regulaminem zgłoszeń wewnętrznych i Klauzulą informacyjną, w których znajdziesz odpowiedzi na szczegółowe pytania dot. m.in. zakresu ochrony osób zgłaszających naruszenie (tzw. sygnalistów), trybu dokonywania i rozpatrywania zgłoszeń, poufności i bezpieczeństwa, reagowania na zgłoszenia, ochrony danych osobowych itp.
Jak zgłosić nieprawidłowość?
Zgłoszenie wewnętrzne powinno zawierać co najmniej:
- szczegółowy opis zdarzenia naruszającego prawo, regulacje wewnętrzne lub standardy etyczne;
- wskazanie spółki Grupy TZMO i w miarę możliwości osoby, której dotyczy zgłoszenie;
- wskazanie miejsca, w którym doszło do naruszenia;
- wskazanie sposobu, w jaki zgłaszający dowiedział się o naruszeniu;
- dane osobowe zgłaszającego, chyba że zgłaszający dokonuje zgłoszenia anonimowo.
Zgłoszenie wewnętrzne powinno być przekazane na piśmie, z wykorzystaniem jednej z następujących form komunikacji elektronicznej lub drogą pocztową:
- wypełnienie elektronicznego formularza udostępnionego za pośrednictwem specjalnie opracowanej i zabezpieczonej aplikacji dla osób zgłaszających naruszenie dostępnej na stronie internetowej: www.tzmo-global.com/naruszenia
- przesłanie wiadomości pocztą e-mail na adres: naruszenia.tzmo@tzmo-global.com
- drogą pocztową, w kopercie z dopiskiem “ZGŁOSZENIE NARUSZENIA”, na adres: TZMO SA, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń.