Jesteśmy wiodącym producentem i dostawcą artykułów higienicznych, kosmetycznych i wyrobów medycznych na rynek światowy. Produkty TZMO SA powstają w oparciu o nowoczesne technologie dostępne na świecie.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Stanowisko:
Specjalista/ka ds. zrównoważonego rozwoju
Nr referencyjny:
PiI/DZR/SZR/12/2023
Spółka:
TZMO SA
Miejsce pracy:
Toruń, ul. Żółkiewskiego 20/26 / Poland
Data ważności oferty:
2024-05-31
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- zapewnienie zgodności działalności firmy w obszarze zarządzania zagadnieniami zrównoważonego rozwoju z: normami obecnie obowiązującego prawa, mającymi zastosowanie praktykami i standardami, wewnętrznymi regulacjami,
- opracowywanie założeń strategii zrównoważonego rozwoju, tworzenie i wdrażanie polityk dotyczących obszarów ESG (Environmental, Social, Governance) wraz ze wspierającymi je metodykami i narzędziami,
- koordynowanie i monitoring procesów opracowywania, gromadzenia i ewaluacji danych z obszarów ESG (Environmental, Social, Governance) oraz ich konsolidacji w celach sprawozdawczych,
- koordynowanie projektów wielozakładowych dotyczących zagadnień zrównoważonego rozwoju, w tym opracowywanie i implementacja narzędzi wspierających pracę i dokumentację działań zespołów rozproszonych,
- wsparcie strategii komunikacyjnej w zakresie projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi, organizacjami pozarządowymi.
NASZE WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zrównoważony rozwój lub kierunki pokrewne,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- język angielski - poziom zaawansowany (C1),
- prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych,
- wiedza z zakresu: międzynarodowego prawodawstwa, strategii i kontekstu politycznego dotyczącego zmian klimatycznych i celów zrównoważonego rozwoju ONZ,
- praktyczna znajomość zagadnień i regulacji dotyczących obszarów ESG w szczególności wynikających ze standardów ESRS (CSRD),
- umiejętność analizowania i opracowywania danych, zdolność wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji,
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji projektów.
MILE WIDZIANE:
- doświadczenie w funkcjonowaniu Zintegrowanych Systemów Zarządzania w tym w prowadzeniu audytów,
- znajomość zasad raportowania zarządczego i praktyka w raportowaniu danych niefinansowych.
TO OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- kompleksowy proces onboardingu,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- przyjazną atmosferę w zgranym i różnorodnym zespole,
- współpracę z profesjonalistami,
- bogaty system benefitów i świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie wypoczynku i karty sportowej, ubezpieczenie grupowe i zdrowotne, świadczenia okolicznościowe, program emerytalny),
- rozwój zawodowy- możliwość udziału w szkoleniach oraz perspektywa awansu.
- home
- >
- kariera
- >
- oferty pracy
Gdzie jesteś