aktualności

7c6ec9e70e007f6d1b7a87a19e507022_1307952812bella.png
2011-12-16

BELLA w rankingu najcenniejszych polskich marek

Marka Bella w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek opublikowanym przez Dziennik Rzeczpospolita 15 grudnia 2011 roku zajęła 34 miejsce w klasyfikacji najczęściej wybieranych marek.

W klasyfikacji "priorytet w świadomości" Bella zajęła 13 pozycję. Świadomość marki pełni istotną rolę w procesie podejmowania przez konsumentów decyzji o zakupie. Świadomość marki zwiększa prawdopodobieństwo, że marka będzie brana pod uwagę przy zakupie wyrobu.

W rankingu "stopa referencji", w którym wskaźnik referencji określa gotowość klientów - użytkowników marki do polecania jej innym, marka Bella zajęła 18 miejsce.Klienci referencyjni to klienci, których pozyskanie jest najtańsze, gdyż decyzje zakupowe podejmują pod wpływem sugestii rodziny i znajomych a nie dzięki kosztownym działaniom promocyjno-reklamowym. W czasach rosnącego znaczenia internetu, znaczenie referencji rośnie.

W rankingu według kryterium "postrzegana wartość", w którym konsumenci oceniają wartość, której dostarcza marka w stosunku do zapłaconej ceny, marka Bella zajęła pozycję 35.

W rankingu branżowym marka Bella zajęła 12 lokatę w kategorii "Kosmetyki i higiena".

» powrót
aktualności
Nasza strona używa plików Cookies w celu zapewniania wygody korzystania z serwisu oraz w celach statystycznych. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na politykę cookies
Rozumiem
YouTube