No 1
"dla domu i rodziny"
Produkty z papieru dla domu.
Praktyczne i nowoczesne artykuły higieniczne z papieru Bella No1 to szeroka paleta produktów dla całej rodziny, obejmująca wyroby z delikatnej bibułki oraz ekologiczne produkty z segregowanej makulatury. Pod marką No 1 oferujemy miękkie, delikatne chusteczki, serwetki papierowe w sześciu kolorach, chłonne i wydajne ręczniki kuchenne oraz papier toaletowy.
historia marki
1995
Początek No1
Wyroby papierowe pod marką Bella No1 debiutują na rynku. Jako pierwsze dostępne są chusteczki uniwersalne w wersji standardowej i w wersji mini oraz chusteczki kosmetyczne.
Rok później na rynek zostają wprowadzone chusteczki higieniczne pod marką Bella No1. Do dziś chusteczki pod charakterystycznym logo cieszą się ogromną popularnością i zaufaniem klientów.
1996
Bella No1 Karo
Do rodziny wyrobów papierowych Bella wchodzi miękki i delikatny papier toaletowy pod marką Bella No1 Karo. Niedługo dołączają do niego papierowe ręczniki kuchenne Karo.
1997
Papier i ręczniki
Do rozwiajacego się asortymentu wyrobów papierowych zostają włączone papier toaletowy i ręczniki pod marką Bella No1. Wysoka jakość powoduje, że szybko zyskują zaufanie klientów.
2003
Chusteczki turystyczne
Ofertę wyrobów papierowych Bella poszerzają chusteczki do okularów i turystyczne. Bardzo wygodne w użyciu, stają się nieodłącznym towarzyszem w pracy i w podróży.
2005
Chusteczki Happy
W odpowiedzi na potrzeby najmłodszych klientów oferujemy chusteczki higieniczne Bella Baby Happy. Wesołe opakowania zachęcają dzieci nie tylko do przestrzegania higieny, ale też rozwijają wyobraźnię i pobudzają do zabawy. W 2008 do oferty dołączają chusteczki w wersji mini, które z łatwością zmieszczą się w dziecięcej kieszonce.
2010
Nowe opakowania
Linia chusteczek uniwersalnych Bella No1 i Bella Baby Happy zostaje gruntownie odświeżona. Na półkach sklepowych pojawiają się kolorowe i estetyczne opakowania różnej wielkości, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów.
2015
Wprowadzenie chusteczek czterowarstwowych
Oferta produktów papierowych wzbogacona została w czterowarstwowechusteczki higieniczne. Opakowania chusteczek mają nowoczesny design idostępne są w formie chusteczek kieszonkowych i dużych opakowań w formie chusteczek wyciąganych.